Voor mijn vriendin had ik een make-up advies geboekt. Een dame belde op waar we advies voor wilde hebben en is alles doorgesproken. In de salon was deze informatie allemaal niet bekend, en bleek dat er helemaal geen make-up producten aanwezig waren voor iemand met een gekleurde huidskleur. Na 45 minuten ipv 60 minuten werd mijn vriendin doorverwezen naar De Beijenkorf voor advies. Kortom, geld weg, geen advies, geen oplossing. Na het verzoek tot compensatie heb ik nog steeds geen oplossing.
Ebony heeft mij opgemaakt voor mijn trouwdag. Ze heeft mijn wens voor een natuurlijke look perfect uitgevoerd. Ebony werkt heel nauwkeurig en rustig, ik was heel blij met de sessie en het resultaat.
Een hele fijne behandeling bij Ebony. Mijn wenkbrauwen zijn weer mooie gedaan!
kind, thoughtful and helpful. gave brilliant advice which i trusted
De behandelingen bij Ebony en Cadance zijn altijd professioneel en prettig. Ebony heeft veel kennis van de huid Ik ben in goede handen bij Cadance.
Vriendelijk en hygiënisch.
Vriendelijk en behulpzaam ben ik ontvangen! Ik had een afspraak voor make up advies. Rustig en uitgebreid heeft ze alles verteld en uitgelegd. Prima advies gekregen. Als een prinses ging ik naar buiten 👍