4.7
gebaseerd op 18 reviews

Voor mijn vriendin had ik een make-up advies geboekt. Een dame belde op waar we advies voor wilde hebben en is alles doorgesproken. In de salon was deze informatie allemaal niet bekend, en bleek dat er helemaal geen make-up producten aanwezig waren voor iemand met een gekleurde huidskleur. Na 45 minuten ipv 60 minuten werd mijn vriendin doorverwezen naar De Beijenkorf voor advies. Kortom, geld weg, geen advies, geen oplossing. Na het verzoek tot compensatie heb ik nog steeds geen oplossing.

Laurens - 2 dagen geleden
Annemieke - 3 maanden geleden

Ebony heeft mij opgemaakt voor mijn trouwdag. Ze heeft mijn wens voor een natuurlijke look perfect uitgevoerd. Ebony werkt heel nauwkeurig en rustig, ik was heel blij met de sessie en het resultaat.

Frederique - 5 maanden geleden

Een hele fijne behandeling bij Ebony. Mijn wenkbrauwen zijn weer mooie gedaan!

Denise - 6 maanden geleden

kind, thoughtful and helpful. gave brilliant advice which i trusted

Lyndsay - ongeveer 2 jaar geleden
Vivian - ongeveer 2 jaar geleden

De behandelingen bij Ebony en Cadance zijn altijd professioneel en prettig. Ebony heeft veel kennis van de huid Ik ben in goede handen bij Cadance.

Pauline - meer dan 2 jaar geleden

Vriendelijk en hygiënisch.

Larissa - meer dan 2 jaar geleden
Jolanda - meer dan 2 jaar geleden

Vriendelijk en behulpzaam ben ik ontvangen! Ik had een afspraak voor make up advies. Rustig en uitgebreid heeft ze alles verteld en uitgelegd. Prima advies gekregen. Als een prinses ging ik naar buiten 👍

Linda - bijna 3 jaar geleden